A0:  علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستند؟
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک چه هستندنشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است در هنگام تولد یا بعدا در زندگی ظاهر می شود.

علائم اصلی بیماری کلیه پلی کیستیک درد در کمر و بالای شکم، اختلالات سیستم قلبی و عروقی، خون در ادرار، تشنگی، افزایش ادرار.

درد در حدود نیمی از موارد در سنین پایین شروع می شود. به طور معمول، درد ثابت نیست. اولیه می شود درد و بعد، زمانی که به اندازه کلیه ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است، درد اپیگاستر می پیوندد.

در بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است درد در قلب، سردرد و سرگیجه، افزایش فشار خون می شود.

قابل مشاهده برای چشم غیر مسلح، وجود خون در ادرار بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در حدود نیمی از موارد رخ می دهد. این علامت نیز ناپایدار است.

برای مراحل بعدی بیماری کلیه پلی کیستیک است که با توسعه نارسایی کلیوی تا حدی. این وضعیت به صورت اختلال متابولیک مترقی شناخته شده است، و نشانه های مسمومیت. به تدریج افزایش تشنگی و حجم ادرار، خستگی است. به تدریج از دست دادن توانایی به کار می کنند.

عوارض بیماری کلیه پلی کیستیک می سنگ در کلیه ها، پیلونفریت، کیست چرکین، خونریزی در آنها است. کلیه پلی کیستیک در بیماری بیشتر مستعد ابتلا به تشکیل تومورهای بدخیم، ضایعات باکتری سل و غیره می باشد.

با عوارض extrarenal از پلی کیستیک شامل بدخیم فشار خون بالا (فشار خون بالا به طور قابل توجهی، سخت به مواد مخدر اصلاح)، تشنج، خونریزی در مغز (به عنوان یک نتیجه از فشار خون بالا)، اختلالات مختلف سیستم عصبی و دیگران است.

برای تشخیص بیماری کلیه پلی کیستیک است که عملا استفاده از کل زرادخانه از روش های مدرن. از اهمیت ویژه ای در پویایی اولتراسوند و سی تی اسکن.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: علائم,بیماری Multicystic کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815